مطالب طنز(آنتن)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به
مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم. 



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت13:13---21 شهريور 1392
عاللللللللللللللی عالییییییییییییییییی
خیلی خوشحال شدم که یکیو پیدا کردم که میتونه انتن منم رو دروست کنه بد جوری کانالاش قر و قاطی شدن!!مرسی زحمتشو بکش دختر به خدا ثواب داره
بعدش راستی تو در جواب مامانت چی گفتی؟!!
حتما خیلی خندیدی پس این شکلک آخری چیه ها؟!!بعد بعدش راستی حودمونیم آنتنو دروسش کردی؟!


مینا شریفی
ساعت3:14---25 تير 1392
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


ارمیس
ساعت23:53---13 تير 1392
سلام مرسی ازت گلم که هم اومدی تو وبم نظر دادی . هم لینکم گذاشتی! وبت خیلی زیباستتتت راستی با چه اسمی لینکت بذارم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 12 تير 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ